УШТЕ ЕДНА ПОБЕДА ЗА АLFA ROMEO
НА “MOTOR KLASSIK AWARD”

 

Аlfa Romeo 1900C Super Sprint повторно победува во категоријата „Класични купеа“ .
Автомобилот од соништата од 1950-тите беше миленик на читателите на Motor Klassik, освојувајќи 30,8% од гласовите. Шасијата на Аlfa Romeo 1900 беше почетна точка за дизајнот на купеата кои го одземаа здивот од за познатите дизајнери како што се Пининфарина, Туринг, Загато, Бертоне, Вињале и Гиа.

Нема „Motor Klassik Award“ без награда за Аlfa Romeo. Во изданието за 2022 година, марката го освои првото место во категоријата „Класични купеа“. Без никаква неизвесност, со 30,8% од гласовите, читателите на реномираниот магазин за класични автомобили го доделија првото место на Аlfa Romeo 1900C Super Sprint од 1950-тите.

„За Аlfa Romeo е голема чест и веќе значајна традиција да се вброи меѓу добитниците на наградата „Motor Klassik“. Многу сум горд што искусните читатели уште еднаш ја доделија првата награда на еден од нашите иконски модели. Не попусто Аlfa Romeo 1900C Super Sprint се смета за едно од најубавите купеа на сите времиња“, коментира Николо Биаџоли, директор на марката Аlfa Romeo за земјата.

Списанието „Motor Klassik“ излегува од 1984 година. Над 18.000 читатели учествуваа на тековното издание на годишниот конкурс „Motor Klassik Awards“. Доделувањето на наградата се одржа по повод саемот „Ретро класици“ во Штутгарт.

Историјата на Аlfa Romeo 1900C Super Sprint

Во 1950 година, со моделот од 1900 година, започна нова ера за Аlfa Romeo. Во овој период, марката основана во 1910 година се трансформираше од производител на ексклузивни луксузни и спортски автомобили во производител на автомобили за масовни потрошувачи. Благодарение на воведувањето на новите методи на индустриското производство, помеѓу 1950 и 1959 година, фабриката Аlfa Romeo во областа Портело во Милано произведе преку 17.500 седани од серијата 1900, бројка што дотогаш беше недостижна за брендот.

Моделот 1900 беше првата Аlfa Romeo со самоносечко тело. Овој дизајн го означи крајот на ефикасниот бизнис модел на бројни дизајнерски студија. Сè дотогаш, овие студија можеа да купат опремена шасија (шасија со суспензија на тркала, мотор, менувач и преносна кутија) од Аlfa Romeo и да ги комплетираат со каросерија што тие самите ја дизајнирале и произвеле.

Сепак, Аlfa Romeo продолжи да одговара на ваквата растечка побарувачка, со понуда на шасија за моделот 1900 без каросерија. За кабриолет и спортски купеа, меѓуоскиното растојание е скратено за 13 см, преминувајќи на 250 см. Оваа промена е означена со дополнителното C (за италијански „краток“) во кратенката 1900C.

Што се однесува до Super, овој збор го означуваше најмоќниот мотор. Најновата верзија, 1,9-литарскиот мотор со четири цилиндр со тркачка ДНК, произведуваше 85 kW (115 КС), беше опремена со две брегасти осовини и менувач со пет брзини, две карактеристики што воопшто не беа вообичаени за тоа време.

Повеќе од дванаесетина проектанти од областа на каросерија дизајнираа сопствени модели на купеа и кабриолет верзии врз основа на Аlfa Romeo 1900, меѓу кои и Туринг, Пининфарина, Загато, Бертоне, Вињале и Гиа.